Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

En levadne titel!

Av Natalie - 22 mars 2009 14:11


har du mer än 20 st sms i inkorgen? haha, jo 233 stycken för att vara på pricken !

vad står det i ditt tredje?
hahah, du om jag säger så här det börjar med Pubisgöran96 så jag skriver inge mer xD ahhah
 
och vem var det ifrån?
hahhaahha Gissa 1 gång i ditt liv.

är han/hon snygg?
hahha så klart hon är !

smsar ni ofta? 
hahah ja :D


vad står det i ditt 18:e sms?

ring mig nu ! =D

och det var ifrån? Linnplingpong

är hon farlig?
  hhaha skoja du eller ?! :D

hur farlig?
hon är crazydog ! men bara när vi är i ytterberg !

om du kollar igenom hela din inkorg , vilka har skrivit till dig då?

Mamma, timmy, Linnea, Marie, Elin, Stephanie, michelle Julia Matilda emelie elin linn mdfl 

smsar du ofta?
haha joaaw

hur många sms har du skickat?
4356 sen jul =D

hur många mms?
  23

är du beroende? kanske

vem ringde du senast?  Maja gärdström :)

vem ringde dig senast?
Stephanie <:)

vilket är ditt senaste missade samtal?
Hajpojken stenberg :)

vem är snyggast på din kontaktlista?
hmm vet ej xD

om du går in på dina bilder, vad är det första du ser? Puck

Hur många bilder har du?  153

Vilken är din favoritbild? hahha jag vetinte XD

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell: Den är silver snygg och singel en samsung för att vara på pricken och det är en sole B XD

har du varit helt ärlig nu? jadu det vet man aldirg ! =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 24 juni 2009 10:43

hhihihi, nu byter jag blogg igen. www.rentask.blogg.se för dom som har ett svagt intresse´för att läsa om vad som händer i malå. ;] Jag, Linda, Linnea, Michelle, Stephanie & Marie är the bloggers. :) See uyah ...

hiw

Av Natalie - 14 maj 2009 12:14

byter blogg igen :D *www.mittnamnbakofram.blogg.se

Av Natalie - 25 april 2009 22:03

ny blogg natalil.blogg.se

Av Natalie - 8 april 2009 11:32

Hej måste säga till alla att jag mår fett illa men ajg har inte spytt... Tragiskt men sant.. Kanske är lite hungrig så jag ska äta lite. Tack till alla som gillar att äckla mig / Natali ! =D...

Av Natalie - 7 april 2009 20:47

Skoltrött osv osv osv..__.. Amen tummen upp för livet lixom, det är ju snart påsklov ! 1½ dag kvar yippikayeei-.- Det bli kul med fjällen skoter humba foolk och sool =D Men just nu känner jag bara faktiskt för att sova och snarf kom just på att jag m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards