Alla inlägg under september 2008

Av Natalie - 27 september 2008 23:25

Har just ätit lite ben&jerrys glass så jag är inte hungri kan man ju säga ^^
Har även sett typ världens konstigaste film som ajg inte orkade se klart så jag sitter här i stället och ska snart gå till sängs och läsa sen blire nattinatti dvs om jag kan sova, jag lär ju ha svåra bombattentat om Amadeus och ozzewald få bestämma. ^
Men jag är typ van nu så jag märker det endast när typ Amadeus ska mysa och lägger sig som ett täcke i mittface det är jätte mysigt med en 5 kg kisseunge i facet ^^ Aja han är väl inte direkt av den minnsta storleken om man säger så :)


I morogn blire hopptävling på förmiddan sen direkt hem till malå. Sen blire ytter ska hoppa liten hingst ^^ Sen blir  det mrk, ska väl ut och gå en med lille pucks. Sen ska jag ge kväll ^^ Hell yeah ser värkligen inte framemot morgondagen wihi ^^ Peppad :D
Sen äre ännu en skolvecka med ja.... inga prov i allafall eller justja 1 MVG prov i musik ^^ 
Jaja, men nu skajag sova så jag orkar kliva upp i morgon seeeeees

Av Natalie - 27 september 2008 20:34

Dagen blev rolig på hippologum med wickan. Jätte rolig hopptävling och många tävlande även från norge ^^
De va 2 tjejer som ropade på jag och wickan och frågade typ vill ni leda mina häster medans vi går banan. Vi fattade typ  10 % av vad dom sa och höll bara med och log. hahha ^^

Av Natalie - 27 september 2008 08:46

Helloj i stugan, har nu suttit och kollat in lite av dom bästaste hemsidorna i

 världen om man vill ha snygga skor och kläder 4-sure ^^
ÄR helt kär i dom här skorna och byxorna <3


 


Så checkout den här hemsidan <3 


http://caliroots.com/

Av Natalie - 26 september 2008 21:58

Jaha, ett tag sedan jag bloggade upptäckte jag just. Men jag har haft mkt att göra i veckan :D
Prov Tisdag i svenska VG-MVG, Onsdag i engelska G-MVG ,torsdag Musikprov + inlämingsuppgift och fredag utedag och prov orgenteringsprov :D
Yehehhe, nice ^^
Så nu kan jag typ chilla i en vecka sen så blire prov prov prov och kanske ett till prov när dom ändå håller på. ^^
Jag är värkligen skoltrött men aja man försöker värkligen xp

Sen hare varit stallet varje dag som vanligt ^^ bli många hästistar och det kommer väl bli skoh ^^ Sen kommer litet föl till ytter och japp jag längtar ^^
Måste även lägga upp en bild på lille noel som är skadad ännu en gång sackarnnn :( <3

Av Natalie - 21 september 2008 08:45
http://www.apple.com/se/

Japp, då va man vaken. Eller de t är rättare sagt så att jag inte kan sova när jag har en mjaouande kissemiss nedanför sängen som söker uppmärksamhet som en liten bebis. Sen när han ser att man vaknar så hoppar han upp i sängen och lägger sig rätt i ansiktet och kurrar. det är kärlek det ^^

 

Haräven gått och blivit kär i dom nya ipodarna, måste värkligen ha en sådan liten grej :D

Av Natalie - 20 september 2008 21:59

Jag har absolut inget att blogga om så om jag kommer på något coolt om en ren eller något annat JÄTTE intressant så skriver jag det snart  ha´de

Av Natalie - 17 september 2008 14:34

I går fyllde jag 15 och yeeh jag är nu 1 år äldre än i måndas :D
Fick ridskor och pengar kläder ja det vanliga ^^
Nu ska jag snart på stallet och rida robbe och sen ska jag se EFTERLYST  galen kille lixom. Ohh yeh- __ -

Hadebrars

Av Natalie - 14 september 2008 16:43

Yeeah idag har jag spelat häst spel med michelle och vi har trackat många små barn på spelet,hahha.

Snart skajag till ytterberget och raijda eller köra för jag är så fetlat.

Hellyeah ^^
Nu  ska jg äta plättar vi sy ness ! haha skoja vi ses hahah xD

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards