Alla inlägg under oktober 2008

Ice

Av Natalie - 31 oktober 2008 15:56

yeeh det är snö här i umeå, nu i oktober de är rätt komiskt, typ lika mkt snö som det va under hela vintern förra åre :D
hoppas att det blir mycket snö i vinter för nu börjar man tagga infrör snowborad. Som tur är så fick jag allt nytt förra och förrförra året så det är bra nu äre bara att åka ;9
Läääängta =D

Av Natalie - 31 oktober 2008 10:33

Yeeh, idag äre 31 Oktober sista dagen i oktober sen äre fredag och idol och fredag hela veckan och halloween ;*
Jag minns när man va liten och 31 oktober var den bästa dagen på hela året haha det var tider det ^^
Nej idag så ska jag väl antagligen ta det lugnt som vanligt och kanske få man skratta åt nån unge som kommer och försöker skrämmas. hahahah

Sitter och kollar på hästannonser och upptäckte att det skulle inte sitta fel med en liten polle :D Men det är år rs så aja det få duga :D ahhah <3 Ha en rolig dag ^^ 

Av Natalie - 30 oktober 2008 21:48

Ååå, jag är propparns mätt, sara gjorde pannkaka med grädde och sylt sen bleve Candy ^^ så feeet man är lixom haha. x]
Idag har jag värkligen inte gjort nå, kom på att det finns typ mera att göra i malå än i umeå. Än om man kan gå på stan och massa andra saker, så känns det mycke jobbigare än  att typ gå ner på byn va på stallet från 7-5. Det är ganska komiskt tkr jag, men det kan också vara för att man behöver aldrig anstränga sig för att fixa håret sminka sig eller sånna saker när man är i Malå vilket kanske inte är ett måste när man går ner på stan men man kan ju inte hellr se ut som hej kom och hjälp mej XD hahha.
Nej nu ska jag sätta mig vi tvn och se nåå intressant ^^

Av Natalie - 30 oktober 2008 10:23

Evelina har utmanat mig xD

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag äter typ 16 bullar i veckan utan större probelm. 


2. Jag svimmar när jag tar blodprov i fingret eller vad det kallas stick i fingret .


 3.Jag har svårt för att inte skratta när någon försöker vara alvarlig med mig.
 
4. Jag spenderar typ 80 % av mitt liv på stallet. 

 5. Jag spyr om jag äter Apelsinchoklad 

6. Jag har svårt för att läsa/jobba med skolarbete när det är tyst. 

 7. Jag hatar att dricka vatten.

 
Jag utmanar: RutLinda Sara Ellen kom inte på nån fler XD 

Av Natalie - 28 oktober 2008 12:50

Jag är inte smart, tyckte att det var konstigt att inte min kameraladdare åg nån stans i mitt rum, jag blev lite orolig att den var borta sen kom jag på att jag kanske glömde den i umeå under praoen, och oja såklart att jag hade gjort det. hahha, jag har levt på samma batteri ttyp i två veckor good work ^^
idag skajag dra upp till ytter med Maja, Tove och Stephanie. Det ska bli roligt. Ska löshoppa bamse som tror att han är typ topmodel 2008 sanningens ögonblick alltid. haha
Det ska allt bli lite fart i den lille piiipen vilket de ABSOLUT inte är nu jag lovar att han är segare än typ snigel i björnes magsin eller vad det hetr .

Lägger upp lite bilder efteråt och ksk en film om jag kan sen så g lägga uåpp lite bilder på lille föööl  + peddy ^^ :D

Av Natalie - 27 oktober 2008 10:56

Hej hopp, efter den långa helgen så äre äntligen måndag. Fredag disco för högstadiet som vi i Elevrådet fixat, Lördag då var jag majonäs oh klev upp va med wick och for för att bada lite, men nej tack malå vilket ställe va de skriter i att ha badet öppet en lördag ?! WHAT? ! :O
Så vi köpte nåt kom inte i håg säkert en bulle eller nå sen for vi hem. Då vare visst dags för disco för mellanstadiet som våran klass anordnat, wihi. Det var inte så roligt haha. Söndag blev det en tidig morgon 06.30 klev jag upp och drog till stallet för att hjälpa matilda med jouren. phiuu heldag på stallet 4-sure, red också pucko det var riktigt skoj :D
Sen blev det ytter med Steffutt och Michelle red min über underbara hingst och sen for jag hem. Vilken seg helg sså XD hahah

Idag blire i allafall badet med wickan sen ytter rida hingst och fota. Lägger upp lite bilder seen i dag ;] seew yaaah  

Av Natalie - 24 oktober 2008 18:35

riktigt nöjd med min Analys och nu blire att skriva en diskution, känns mindre peppande :/ :]
Men shit same, nu äre helg i alla fall :) Ikväll blire inte kul känner mig inte alls taggad om jag ska säga haha, måste vara på två discon dag ut och dag in blääö.. X[
Men jag gör det bästa av situationen ^ ^ Kommer kanske lite nya bilder snart också ska bara ta mig tiden att använda lite Photoshop sen laddar jag upp dom ^ idag få ni nöja er med en bild på kissemiss:)

Av Natalie - 22 oktober 2008 14:57

Ikväll blir det att skriva EU-korts provet och sälja salami ren XD
Yuippi, skitbra hopptänat i går och pucko gick över 1,10 cm helt galet bra hoppare han kommer bli ojye :D
sitter just nu óch fixar lite bilder sen umeå på praoen som jag tänkte att jag skulle lägga upp :) Finns fler på Bilddagboken.se heter kupcw :) Men snart byter jag namn måste bara hitta på något bra :D Nej tillbaks till det goda, nu ska jag äta några bullar och titta på Youtube bara för att det är så kul XD TJEN
Ps kolla in HELA youtube klippet speciellt hon som ser ut som en såndär fjäder stötdämpare eller nå i mitten haha det är bara kul !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards