Alla inlägg under februari 2009

Av Natalie - 28 februari 2009 18:38

poop.__
Jag är inte bara nådigt sugen på en liten stor choklad muffin så sjukt gott :D i kväll blire mat godis och film :D

ah

Av Natalie - 28 februari 2009 15:47

shoppat idag med konfa folket som var i umeå på något slags läger :) Gick faktiskt riktigt good och jag hittade masasasaa saker :D
Köpte en stickad cardigan för 100 kr !!!! först vare rea på den, sen hade dom 50% på valfri vara så jag drog på :D Sen blev det en oversize tröja från gina som jag gillade :D

och nu sitter jag här med ozzy som ligger och surar för att amadeus snodde hans gummisnodd. (taskigt ^^ )Tror att vi ska gå och se tv i stället, ksk svampbob <´3

seyah

Av Natalie - 28 februari 2009 09:12

Hmm, funderar faktiskt på att byta till blogg.se i stället, det är en jobbig ansträngning att skriva bloggagratis.se på slutet. Sen kan man ju faktiskt göra massor av snygga egna designer som jag faktiskt också vill ha.. Men det är ändå svårt att bestämma sig. :D ahhaha .'


Idag blire även ksk stan med några av mina gölliga vänns som är här i umeå på konfaledarläger, ( whata word  ) Blir kanske lite shoppning dvs om man har tur. Är lite utav uttråkad av denna stads shoppning .__. Carlings 4-life mään <3 

Av Natalie - 28 februari 2009 00:23
Tooon

nu sitter jag här med  datorn i knät och sitter och fixar lite med kvarståande uppgifter som tyvärr måste göras.. Fast mammoot och ozze livar dock upp stämningen mmed deras natt race :]

Dagen i går lyckades över miina förväntningar as bra. ÖVER BRA lag på handbollen som fn :) Jätte nöjd ! Idag var jag gode lämmen och drog upp en hel dag i backen djup snö hopp och kameran så klart :D Många pics som jag laddar upp på www.bilddagboken.se heter Kupcw. För det är bääst kvalla där. Men här får ni ett lite smakprov på galningarna =D Tack och hej leverpastäääj

Av Natalie - 25 februari 2009 18:43
Tippy

Jadå, i helgen ska jag faktiskt hoppträna lilla prinsesan =] Vääärldens finaste pååny !
Kommer nog bli roligt och det är ju värt pengarna om man säger så. Jag kommer säkert lära mig något nytt  :]
Nu blir det lite www.tradera.se  världens mest checkade sida. Usch, nej jag lovar mig själv att inte börja lägga pengar på detta punkt slut. :)
Seeyah !

Av Natalie - 25 februari 2009 16:27
Mit liv i morgon :D

aldrig om jag kommer hem död eller levande i morgon.__ Rinkbandy=halis... ´Ja men jag kan sere från den ljusa sidan :D det kommer bli så sjukt skoj !
Det blir mycket taggande ikväll och jag är typ redan nervös.. :D Men goodluckchuck :D

Av Natalie - 24 februari 2009 11:43

Sitter och skriver den sista so uppgiften för vg i Geografi och det gå sådär.. Har typ ingen ork nästan men det gå bra :D En liten fråga kvar bara, sen är jag redo =D Då ska jag börja med MVG i samhälls, det kändes dock inte lika skojs :S
Veckans Shema: Måndag, klar med sandor/ida tisdag: So prov onsdag: Engelska prov torsdag : vinterspelen Fredag: ute dag =D Chiill me loov <3

Av Natalie - 22 februari 2009 19:36

Oj jag va verkligen galen som anmälde mig till rinkbandyn on tha winter spel..
jag hoppas att jag klarar mig undan med lindriga skador.. Asså seriöst, det är döden. alla i från storuman kommer lixom bara köra över mig..
Men let´s put a smile on my face ! det är ju inget annat än skoj att spela så. HÅRDA smällar kan man måsta ta ibland.. Tyvärr-__- Men jag ser mer fram emot att leva över för jag vill kunna hoppträna på Lördag så kom igen vi vinner hela saken :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards