Alla inlägg under november 2008

Av Natalie - 30 november 2008 19:57

Ååå så sickt mysigt det va i dag. Jag wickan, linn, Fanny och Michelle for upp till ytterberg tiillsammans. Sen for vi och galoperade i typ 30 cm djupsnö-__. På alla små ängarna. DEt var så himmla kul. Älskar verkligen vintern ;]
Men det var ganska kul. Dom hade kört med en snöslunga på vägen och sprutat all snö vid sidan av vägen i diket som jag alltid går igenom när jag ska upp på ängen. Så jag tänkte inte så mkt mer på det utan hoppade upp på min lille hingst på 110 cm och skrittade somvanligt ner i diket, och ja ni kan ju tänka er.... Och som tur är så bryr han sig inte så hårt om det är något ivägen så han simmade med snö upp över bogen hahah. .Det va kul :)

Sen på eftermiddagen vare skyltsöndag, ochsom vanligt så skulle shettisarna ut och gå på ponny ridning. Blev stressigt dit för  att jag och juddan pimpade våra små påånys så tillslut bestämde jag mig för att hoppa upp på den största av dom och det roliga är att han är typ 90 cm max och det menar jag faktiskt.. XD ´+ att jag hade Oliver som handhäst och red räser. Men då ville inte den lilla äckliga påånyn gå nå mer och vi va stressade nej han skulle sätta sig där mitt på vägen och vänta på bättre tider.__ Inte kul. Men tillslut så komme vi äntligen fram och bleev riiik ;]
Ojj såg just att jag hade skrivit en roman typ xD wtf :*

Av Natalie - 29 november 2008 16:33

Snaare, det är inte varmt idag kan jag säga, 22 minus hoooot noot.

Stallet hela dan och vad kan man säga. Först sträckte jag min svanskota så han hoppade ur led gånger 10000000.

Sen så gick jag hem och vad händer då, jo mamma va inte hemma dörren låst och jag utan nyckel. tjoo, 1 timme i - 22 inte att leka med :D
Otursdag kan man väl säga :D

I morgon blire först ytter och sen stallet, gå med tjocka påånys på provapåridning ;D såå swews

Av Natalie - 28 november 2008 21:17
Mitt liiv i en kamera :}

Seriöst om jag någon dag nån stund i mitt liv blir så rik så att jag harr råd att köpa en nikon D90 så skaaa jag görare ! Asså mitt liv 4-sure. Okej, min D40 är skitbra också och jag är jätte nöjd och allt, men jamena D90 ärr MEEEGHA ball ! så det är dags att sikta mot nya mål i livet, Skaffa ca 10.000 och köpa en kamera för dom pengarna :] ^^

Av Natalie - 28 november 2008 17:42

Äntligen helg, phhiu. Dagen var niceish otorligt inte nice. Prov i Fysik + Biologi, gick bättre än väntat faktist ! :) Glad för det så klart.
Men då äre någon/några (inga nämda námn) sura tanter som ska hålla på och tjata på oss om Nilaskolans jälka skit regler ! Jag kan ta att det inte är ok om vi sitter och pratar i mobilen under lektions tid och att man inte få vara dum typ mobba folk, det är väl ok. Men seriöst, vi få inte ens ha våra jackor utanför vårat klassrum i en hög ssom tar upp 1 M yta av hela det stora huset ! *USCGH!!! :# (R) då får vi först en varning om vi skulle ha med oss ytterkläder till klassrummet eller lägga dem utanför i en hög. efter det hemringning "hej ditt barn har haft sin jacka i klassrummet, hejdå !". Sen gör dom värsta stora mötet av det om man inte lyssnat efter tre gånger. Sen den Jätte nya vackra äckliga lagen att man måste ha en Mp3 så dom som köpt nya skitdyra mobiler få inte lyssna på musik då tar lärarna mobilerna och man få tillbaks dom när dagen är slut. hahahahhh
Seriöst det är inte som världens undergång ?! Ska snart börja räkna ner dagar tills skolavslutnngen. Börja vara riktigt skoltrött nu, i allafall mera än vanligt.

Av Natalie - 28 november 2008 15:35
nattöppe hjärta Linnea :D

Ja lääs rubriken, så sant :)
Nej men nu har den där bruden varit sjuk nog länge så det så !
Så här få ni en bild :D

Av Natalie - 26 november 2008 18:55

fiskpínne vad jag är bra, den här dagen har varit jobbig men nu inser jag vad mycket ja hunnit: Kartprov, plugg fysik och biologi, Mvg biologi, Mvg till musik 2 uppgifter klar, plugg musik prov MVG , svenska krönikan, engelska prov plugg, glosor engelska och bok reccention till svenskan :)
Men det känns jobbigt ändå, kanske är för att allt man har burit på släppt. "Gräver du också ner dina tekniska problem ? " reklaaam x' D
Nej nu ska jag sitta och bara ta det lugnt ett tag och sen blire väl mera plugg till Historia och No provet båda två är SKIT stora prov och då menar jag värkligen Skit stora.  aja seews

Av Natalie - 26 november 2008 16:39

tänkte nu ta en liten rast från skolarbetet för att blogga lite (A) *
Min önskelista till jul har jag nu hittat 4-sure: 

¤Massa pengar skulle nog inte sitta sååe feel :] 


¤ Den här mobilen kan jag nog tänka mig :]  
ett
 ¤Ett nytt objektiv voff, (inte just de här->) Sigma 70-300


¤En dator skulle vara bra att ha :]


Av Natalie - 26 november 2008 14:32

Jag är så trött på skolan och vissa lärare, skulle nästan kunna göra vad som helst för att slippa några av dom.. Ååå sura tanter som kleta sönder på skolan, vad gör dom där egentligen + att lärarrummet är det mest i hop torkade stället i hela malåkomun, RUTTNA !!
Massa skolarbete också. Jag vet att jag kommer bli besviken på mig själv när jag får betyget om jg inte gjort alla Mvg uppgifter osv. Så håll huvudet högt och spela glad, det är mitt nya liv. Egentligen så har jag lust att vara i stallet alla kvällar varje vecka och bara ta det lugnt. Men det går inte... ;/
ÄR så trött på skolan så att jag vill bara peta ut mina ögon.__
Men egentligen så ska man sere från den ljusa sidan, bara 22 hela långa korta dagar kvar sen äre ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVER :D
Det är så sinnesjukt mycket de sista veckorna. Prov i Geografi, Historia, Fysik, Biologi,Engelska + alla inlämnings saker. Hjjäälp mig .____.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards