Alla inlägg under augusti 2008

Av Natalie - 31 augusti 2008 17:42

Yoo alla kakbarn nu är jag hemma i malå igen och ja ..

Införskaffade ett par nya skor idag, tack pappa :]

Aja, ialllafall så gillar jag dom skieet mkt, komme på senare att jag skulle köpt dom billiga byxorna :( rip..

Ocgh yeeah min vattenskadade mobil funkar igen:) Tjoho.

Nu ksa jag äta sen blir det ytterberg till lille bamse med Linn :) Hare <3

Av Natalie - 31 augusti 2008 08:55

yoo idag ska jag på stan för ett nytt försök till att hitta mina skor.
Kan värkligen inte släppa de snyggaste Nike skorna. ¨,

Då blev jag då absoult inte ens sugen på att köpa nya Converse. 

Sen känns det lite för kallt att köpa converse nu om man ska bo en höst i malå, tyvärr. 

Aja, få väl se vilka skor det blir iallafall :D 

Ska beställla skullcandy på torsdag för då få jag pengar :D 

hej swejs

Av Natalie - 30 augusti 2008 22:47

Dagen blev skoj.
Startade med en massa malåbor, det va inte särskilt ovanligt ^

Wickan hittade typ massa saker och jag blev kär i ett par skor :) Nike ett lite nytt märke. Tror att jag ska ksk köpa Converse senare så slit och släng skor. =D 

Bleev faktiskt lite besviken på mig själv att jag inte köpte dem, men snälla gör mig rik :D 

Jag är en fattig person som inte har råd med ett par skita snygga skor som kostar mig 1100 kr. Oja, det är ju lite pengar host !! 

Fyller faktist år om 17 dagar om ni ville veta :) 


Av Natalie - 30 augusti 2008 11:26

Kom på en sak, ska köpa färgade tights i dag så jag kan tvinga mina offrade kompisar att leka modell för lite höst bilder, aww :D Det kommer bli fetzy med nice ^^


 ååå, jag måste bara lägga upp en rolig bild på jag och Bamse när vi hoppar tjooo fart är kul :)
Av Natalie - 30 augusti 2008 11:09

Hay alla, idag ska jag gå på staden med wickan =D Det ska väl bli otroligt skoj :)
Ska söka efter byxor, jacka, skullcandy och nya SKOR ! 

Det blir kul, skriver ikväll igen så kan alla nyfikna läsa igen ;D

Av Natalie - 29 augusti 2008 23:30

Okej, då vare helg igen :) Det ha typ ändå inte vare en så lång vecka känns de som iallafall, men massa konstiga saker som har hänt iallafall. 


Btw så idag vare freadag och i morgon fyller den roligaste Danielle Roslund 15 år grattis. 

 Iallafall så va det en ganska konstig dag i dag också ^^ (konstig mening XD )

Men vi fick sluta halv 2 men jag fick ändå sitta och fläska apa på skolan till halv 4. Blää. :/ 

Sen vare buss i några 3 timmar, det gick bra pratade med linnea typ i 1 timma så det va ganska chill :) 

 Wii, ska typ fara på stallet när jag kommer hem och ta massa bilder även på ridskolehästarna så det kommer upp lite nya bilder :) 


Ikväll har det inte hänt så mkt, vi ha ätit god sarapizza + chokladpudding och sen blev det film :) 

Nu ska jag sova gotte :) 

Av Natalie - 28 augusti 2008 21:09

Ja då vare dags igen HELG ÄLG :) det kommer bli skoj ^^

Skönt att slippa skolan 3 dagar för lite vila, sen ha den här veckan vare väldigt konsti..

Men iallafall RIDLEKTIONS START idag ¨åååå det va fetzy med kul :) Vi räser galopperade igenom vattenpölar i paddocken aww det va säkert gulligt när jag red tippy som stått i typ 1 månad XD hahha det va as skoj :) <3 SWES FES :)

Av Natalie - 27 augusti 2008 17:05

Men rullebulle så gullig, jag är förvånad det är jag. smäck ^^ 

Nu har jag i allafall bokat tid eller vad det nu heter för att ta förarbevis till EU grejs ;] det var läskigt så mamma fick ringa för jag är så tuff :* hahha

Men iallafall så blire kanske snart jag linnea Danielle och dennis ^^ lets put a smile on that face, baaatman ;)


 wwio, iallafall så börjar min ridgrupp att rida i moroon wii, det kommer äga ;] är lite väl mkt happyface ^^ Det kommer äga :]


Ska även ta hand om Puckel Puck en vecka tjoo så roligt hoppas att han är en snelhest :) Ska duscha honom i morogn med extra förstärkning av stephanie, för att han hatar vattten :/ hahha. Men usacfkdp ++ hans man va typ lika flottig som jag vet inte vad.. det känndes typ som att röra i tapetklister eller nå liknande :] hahha. Men han va ändå söt och otorligt ful :] hihi

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards