Alla inlägg under juli 2008

Av Natalie - 30 juli 2008 22:42

Gör det här testet du också för nu är du utmanad !


Från och Augusti förra året har jag.


Augusti: då hade jag sommarlov vet inte riktigt vad jag gjorde då har inte ett bra minne va på en massa kalas osv. Kanske va på Nolia ^__^

September:  Då vare massor av skoj ^^ Förutom att skolan börjat så fick jag min kaamera + att jag fyllde år ^^

Oktober: Då hade det redan börjat snöa i malå :) Humor ^^ Det var väldigt roligt faktist, sen så vare ju typ SPÖKNATT på stallet :) Det var fett skoj måste jag säga :)

November: Det kan jag tänka mig va en väldigt tråkig lång bajs månad eftersom att det var inte långt innan första betyget :/ Jo just det ja, jag praoade i umeå på Umåker stall10B

December: Det var mer skoj, visst skolarbetet fortsatte och blev säkert stressigt kommer inte alls ihåg xD det va julfesten på skolan och ja vi fick jullov betyg och sen kom Julafton. Aoo det var skoj det ^^

 Januari: Steffis fyllde år och vi gjorde tårta till henne jag och Linnea, minnen <3 haha, det var kul vi kissade typ på oss nästan vi söög tack vare mej, men den blev good :D Sen blev det ganska mycket uppe i backen. + fjällen.

Februari: Då tror jag att jag blev skötare medryttare eller vad det nu igen heter på Puckot <3.

Sen så hände det inte så mkt mer, jo det snöade och ridhustaket brakade nästan. TROR ATT KONSTIGA UNGAR VA OCH FÖRSTÖRDE MASSA HÄSTAR :S

Mars: Inte för att jag är säker men jag tror att det var sportlov elelr nå då :D Men sara,  Kaisa, marie och Ellen + Eveline fyllde faktiskt år :)

April: Då vare påsk om jag inte kommer i håg helt galet, det var skoj som vanligt :D Plump YM osv  ^^ Oj just det ja MALÅ SKOTER VM <´3 Tror att de tog bort kyria då, vila i frid <3

Maj: Ja maj va typ världens bästa månad :) Det började med att backen va öppen än :) Sen rasade ridhustaket tjoho ;S  HATAR MALÅ KOMUN !! isuch, det var inte nice det var ganska kallt att rida ute med hästrna men man ska inte klaga.. Sen kom det bästa började starkt med en praovecka på HIPPOLOGUM ett stall i umeå för alla som inteförstår. Det var helt sjukt nice hade skita skoj med massa roliga människor + att det var ett väldigt speciellt stall stort fwett lyx ^^

Där trivdes jag faktiskt ;)

Sen så blev det bara bättre Följde med Puck & spöket eller Wolken Tanz som hon heter på treårstestet. 1:a och 2:a Tjoho.

Juni; Solen tjoho skolans sissta dagar och tema vecka tsm steffis, det var skoj. Wickan fyllde år och sen vare slut på skolan massa bajsbetyg, men man sk ainte klaga :)

Sen hade jag bamse för mig själv i en månad <3 Ohh man kan inte glömma Miche och Steffs stuga :D Oohh, sen så va jag på Hippologum och såg dressyrtävingen 3 dagars dressyr eller vad de nu va xD jag va bara på 3 iallafall XD

Juli: Juli månad hmmd den gick fort hade bamse ännu mer ;) fett nice älskling fick träffa puck <´3 Sen så chillade jag. Musik vid malån och PDOL <3 TAKIDA <3

sen vare skojs slut Hej swes

Av Natalie - 30 juli 2008 22:40

När jag och stephanie hade fotovecka så kom jag på det^^ Såhär få jag bamse att hoppa. Men jaja det blev mindre skoj att visa upp alla bilder flabb^^ Men men ^___^

Av Natalie - 30 juli 2008 18:36

JIdag har jag solat badat och kollat efter glass ^^

Vi såg Batman i går, den var faktiskt ganska bra kan man säga ^^ Gillade den lite, men man bajsa ju ner sig ibland you know ^^

Och nu ska jag eat a köttih bulle :)

JAg har faktiskt inte nå att skriva om  tyvärr så swes fes ^^



Av Natalie - 26 juli 2008 19:13

Åå usch, jag har varit sjukt slapp idag :)

I går vare Takida adam Tensta eller hure stavas + Mange smisk :) Det va skooj. Synd att publiken förstörde mkt på Takida :/ Men dom va i allafall skita bra <´3

Btw så idag har jag legat på stranden  och blive en soltorkad tomato =P

Sen for vi in på inne bade åkte lite vattenkana :) det var skoj.

Nu ska jag med Tämmy på Nimbys värld X'D  mitt favvo ställe  :)

Sen ska vi äta en glass ffeet size + att vi ska spela spel, så jag ser framemot kvällen =D SWWES FES !


Kom just på att jag måste lägga in en bild på Puckis ska nog allt fixa hit en på mitt snyggo, men idag blire Bamsego

Av Natalie - 25 juli 2008 18:07

Todaj, så  har vi tat det chillen dillen ^^

Först såg vi Marie STENBURG hon var ägande <´3 + att hon kom faktiskt 1:a skiv gerjss vare coolish eller ? =D

Sen badade vi in the sea and chillade în the sun. übrus varmt i vattnet minnst 20 iallafall :D

Sen nu ska man  börja ladda inför den roliga kvällen :) Synd att jag inte fick tag ´på W <´3

det söög socker .

Sews ffes


Jag saknar bamse+pucke så deeppa :s

Av Natalie - 25 juli 2008 11:22

Tjook, då va man i piteå, det känns skite nice ^^

Idag ska vi först fara och se marie när hon ska tävla på Pdol och sen hem bada lite och efter det så blire PDOL igen´+ Takida <´3

Av Natalie - 24 juli 2008 00:08

Hejlloj, kom just på att jag inte bloggat i dag.

Btw till saken, idag så kom mina efterlängtade filmer såg både simpssons the movie och Herkules älska täcknat :) <´3. Sen kom kusiner faster och hennes man eller vad man kallar det =D

Vi fikade bullar till Lunch frukost sen så bleve gott i sockermagen ^^ Halv 6 så for vi till vetrinärn med Amadeus eller vad han än nu heter =D

Efter det åt vi middag hos Hans, det var gott med Grillat mumma och sen gjorde sara goda bananer med Ben&jerry glass :)


Swwes fes :)

Sisst men inte minnst saknar BAMSE :( Men sakna Pucke också  såklar men asså  jaa det suger :(

Av Natalie - 22 juli 2008 22:15

Ohh wi har beställt filmer Simpssons the movie, Katten Gustaf 1 och 2, herkules <´3, Austin powers 2 och 3. Tjoo det blir lite movie när dom kommer :) Längtar mest efter Simpssons filmen och Herkules =D


Idag har jag absolut inte gjort nå, det kassa vädret slutar aldrig och nu blire snart helg och Pdol, tjooo vad jag längtar + piteå badet :=D Ska åka toaletten ffs ^*,

Swes fes ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards