Alla inlägg under januari 2009

=D

Av Natalie - 24 januari 2009 17:42

Hejsan hoppsan lillebror  =D Idag har jag varit på stallet, Ryktrally faktiskt ^^ Det var många duktiga små ungar som kämpade ;) Sen drog jag hem städade mitt rum och for sedan till Stephanie på badet med Judde. =D

Sen sååg ja och Judde hooockey det var verkligen spänningen själv ;) + att vi träffade Elin och Maire (K)

Av Natalie - 17 januari 2009 11:05

Jag måste säga stt jag tyvärr är otroligt dålig på att skriva i bloggen :d men jaja, sak samma.. sitter nu påväg till stocholmo.  så wii ses

Av Natalie - 16 januari 2009 21:37
Min Bucking pååny

I går red jag Pååny pucko, han var skadad innihuvve men det va ändå skojs ;D

Åker till paris till helgen ska blii riktigt coolguuy ses ;D

Av Natalie - 13 januari 2009 16:49

I morgon har jag första nationella provshiit.. Jag längta inttt + att det är i mitt STARKA ämne matte, det suger apshhit. hoppas att jag är med några smarta personer för då kan jag i alla fall hålla med och låssas att jag är smaart.

Wiiee, i går va jag på mitt i nian samtal som våran rektor  har hittat på. Det var verkligen givande att sitta där och snacka om mat osv._. Man blev typ daaahhhead !

 ´
Ikväll blirne stallet och gå lös lite på grönakortet :)

See yah coolguyys 

Av Natalie - 11 januari 2009 12:54
Fråån i går mitt stora Pucko

Börjar vara lite stressad över klasströjan kom jag just påå, vet inte vad det ska stå på varken tröja eller byxorna.. Har inte något direkt smeknamn eller liknande så ge förslag snälla xD
Igår fotade Jag och wickan Puck och spöke. Blev Ok bilder har laddat upp dom på min bdb eller två olika bilder har inte orkat sitta i photoshop och lägga ner tid på det, under de senaste timmarna :)

Äntligen så har jag hittat spel till min mobil, eller rättare sagt så fick jag slösa 50 kr på tre spel, det blev ett vattenbalongspel och Guitar hero 3 duude roligt har spelat sönder bateriet. :) hihi.
Nej nu ska jag dra till ytterberg och rida den tappra hingsten som väntar på mig. Kommer säkert va wildhorse och dra fet bocken så jag inte överlever. Men det lär vi ju märka :D Ikväll blire skojj, berättar om det sen :) hahha <3 see yah

Av Natalie - 10 januari 2009 18:11

HEllow, idag har jag faktiskt gjort lite saker fören gångs skull  ¨,
Jag och wickan va på stallet och fotade spöke och Puck, bilderna ble tummen upp (Y)
Men Puck såg typ ut som ardbooy, men ja det bleev ändå fint :]
Lägger upp bildeerna på min bdb Kupcw ;D Sen så träffade vi på Judde som red tindra. Efter det drog vi hem till Wickan och jag ägde henne i Guitar hero :) lovar nästan det i alla fall, hahha. ^^
Ikvl tror jag att det blir www.hooks.se yeyy :D Ses

Av Natalie - 5 januari 2009 19:03
hon på bilden är fioooiin

Hejsan, dagen har varit låååång faktiskt och jag är jätte trött :/
for upp med Fanny och wickan till ytterberg och det var icencold. Longerade först robin som hade fått lite tvångstankar osv osv..  Körde sedan lillebamsebooy och tränade lite ökad trav yey duuude :)
Ikväll ska jag absolut inte göra nåååt, förutom att sitta och kolla in saker på www.youtube.com och spela www.Puzzlefarter.com detta är mitt nya liv + en bulle om jag är sneelheest see yah

Av Natalie - 4 januari 2009 18:07

Ojsan, sorry min mobil gålös när jag skriver inlägg så det blir typ 20000000000000 stycken :D

Men btw cuttade ju mitt hår och ja, ok nöjd. Lugg och resten är väl bara lite kortare typ 1 eller 2 cm :D

Har tyvärr inte någon bild ännu men det kommer, för jag hatar att ta bilds på mig själv så jajajja-.- <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards