Alla inlägg under juni 2008

Av Natalie - 30 juni 2008 23:56

Nu ska jag gå och sova insåg just att ag kommer att få sova 6 timmar sen så blir det bussen till Malå, jag var så inne i Photoshop. Ett litet resultat här på bilden ksk inte den bästa en 5 minutersbild kan man säga ^^

Av Natalie - 30 juni 2008 11:18

Idag ska jag hmm, börja med att äta  ^^
Sen ska jag typ sitta och fixa lite bilds i photoshop och lägga ut dem på min bdb besök den och bevaka ofc !

Sen hoppas jag att pappa är snelhest så att vi kan köpa nintendo wii ksk guitar hero me love (L) Det är typ världens roligaste spel, men tydligen ska det typ komma ett nytt guitar hero fast då är man ett helt band det heter typ "The band". Värkar typ skoj !
Men iallafall tänk på barnen i afrika. Nu ska jag dricka sodastreamad mormorsaft, testa sjukt gott ^^

Av Natalie - 29 juni 2008 18:12

Dressyrtävlingen var fett nice. Deet var super intressant, att få se MSV. Dom var inte kass och vinnaren var bra :)

10.000 rakt ner i fickan, det skulle inte sitta kasst just nu ;x

Men btw lägger upp alla bra bilds på Bilddagboken orkar inte länka så sök på Kupcw om ni är nyfiken :D

Av Natalie - 29 juni 2008 12:07
http://Kupcw/bilddagboken.se

Hej hopp alla glada. Det är tragist, vaknade klockan 11.00, fy på mej...

Idag ksk jag ska dra på dressyrtävlingen se programridningen för MSV. Det kan bli coolt och jag ska ta med mig kameran så klar ^^, Kommer nog bilder ska ni allt se. Snart när pappa är snabbare så ska vi fika, jag håller på att dö men jag lever ändå, you know..
Men iallafall swes.

Av Natalie - 28 juni 2008 17:54

lalalala, tjibbido !
Åkej, idag har jag köpe en huvtröja den var cooolish ofc !

Dressyr ksk i morgon ? Hmm, naj vet inte. ^^.

Måste bara säga att jag vill ha guitar hero och nintendo wii, det värkat fewt nice. Det är så roligt  ! :F

Ät kaka och vänta tills i morgon.

Av Natalie - 28 juni 2008 10:43

I morse fick jag ett glatt uppvaknade när min lille ja vad han nu är Ozzy kom och ville gosa, eller rättare sagt så åt han på mitt hår.

Sen så fikade vi och sen så satt ja mig här för att skriva ointressanta inlägg ofc ! ^^

Men iallafall, den dagen till veckan som blir solig ska jag Lovisa fanny & Linn dra till Luddes udde med Ässet, Furre, brik och Bamse och checka in badet :) Dom ska allt i malåån, men tur att bamse älskar att bada för det gör inte jag ^^, Han kommer inte vara en gladhest på mej. KOmmer ta med mig kameran ksk, då laddar jag upp bilds :) Ses ät gräs så länge ^^

Av Natalie - 27 juni 2008 23:52

Idag har jag hmm, först tagit det lugnt till klockan halv 4 sen så for jag til bussstationen och drog iväg till umeå ^^, Det var tröttsammt kan jag säga :) Sen åt jag och sara middag och såg varning för jönssonligan ^^

Sen så hmm, kom pappa hem och sen satt jag här igen som vanligt ¨,
Nu ska jag sova för jag är trött ^^, slewp got fr det kommer jag gö i min tältsäng ! XD

Av Natalie - 27 juni 2008 10:58

Igår var jag med Wickan, det var skoj. Vi drog på stallet för att Spökelina & puck hade kommit. Spöke skulletill ske-å idag så wickan skulle duscha henne. Jag var med lille puck som hade blive typ 170 i manke kändes det då som. hihiih. Stor gris. Sen for jag hem satte mig vid tvn och käkade sockerkaka och mjölk. Det var goodis hihi!
Idag så ska jag till pappa och sara + ozzy´våran ööö jag vet inte vad han är

-___x hihihi.

Ska typ vara där i helgen det var ett tag sen, men det ska bli skojs. Hoppasat det är brait väder så man kan bada ;) Btw om det bir tråkigt väder så lästejag att de skulle vara dressyrtävling på hippologum. Det lät också intressant att fara dit och se + fota ^^, Ska inte glömma kameran <´3 haha.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards